Bosch Serie 6 KGN39AI45 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KGN39AI45 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Dmitry 04-06-2019

Too loud, strange noises

The design is good, but the noise is really bad. Yesterday evening it started to have an even worse combination on sounds when it started the compressor.

• Temperature is stable

Minpunten

• Too loud, impossible to sit in living room
  • Fingerprints stays on metal

Harry 28-06-2018

Bosch Exclusiv koel-vriescombinatie KGN39AI45

Ziet er strak uit, mooie rvs deur, zeer weinig geluid. Koelt en vriest goed en snel. Kan niks zeggen over duurzaamheid maar ik verwacht dat ik dat over 15 jaar wel kan zeggen.

Pluspunten

• stil
  • mooie vormgeving

Ton 22-07-2017

Zeer mooie en zuinige Koel-vries combinatie

Zeer mooie nette en zuinige koel-vriescombinatie met een goede indeling waar over nagedacht is
Energie-zuinig met voorbereiding op wifi.
Aanrader

Simon 30-06-2017

Bosch RVS design hoge koel/vries combinatie

Mooie RVS design koel/vriescombinatie met led verlichting welke bij het opendoen langzaam feller wordt.

In de grote groente/fruitlade blijven de producten goed “vers” en de nul graden lade is onderverdeeld in twee compartimenten, welke te gebruiken is voor vlees/vis, is qua inhoud ruim voldoende.
Wordt standaard geleverd met een ijsklontjes bakje welke je kan afsluiten met een deksel. Deze is niet handig in gebruik, sluit o.a. niet goed af. Het ouderwetse rechthoekig bakje verdiend toch mijn voorkeur.
Het nut van het geleverde eierbakje zie ik ook niet (eieren horen niet in de koelkast).

In de deur ook nog ruimte voor b.v. potjes en kleine flesjes. Onderste bak in de deur voor melk pakken etc. beschikt over een strip om de pakken te klemmen, deze strip heb ik verwijderd daar je de 1,5 liter pakken en bijna niet in of uit kan pakken (te strak).
Geluidsniveau is sterk verbeterd t.o.v. de oudere Bosch modellen welke nogal eens vreemde geluiden konden maken (zie andere reviews).
De hoogte kan voor mensen die niet zo lang zijn ene minpunt zijn i.v.m. producten in het bovenste gedeelte.

Pluspunten

• Inhoud
  • Groente/fruit lade

Minpunten

• Hoogte
  • IJsklontjes bakje
  • Strip in onderste deurbak

Ks. 23-08-2016

Grote koelkast, veel inhoud, mooi verlicht

Handige koelkast, groot, kan veel in. Verlichting is over de gehele hoogte, prettig. Wel lastig dat je niet op twee rijen flessen kwijt kan in de deur. Je moet dan een bakje verwijderen. Dikke flessen passen ook eigenlijk niet goed. Ook in het flessenrek niet. Verder ziet het er prima uit.

Pluspunten

• Grootte
  • Inhoud
  • Verlichting binnenin

Minpunten

• Weinig flessen in de deur
  • Dikke flessen passen niet

Karin-S. 21-08-2016

Prachtige grote koelkast met grote inhoud

Mooie grote koelkast waar echt heel veel in kan. Prachtig verlicht door led. Handgrepen zijn prettig. Jammer dat er geen Home Connect verbindingskabel bij zit! Wel een boekje hoe je alles moet aansluiten, maar geen ontvanger. Vervelend. Moet je weer apart aanschaffen.

Pluspunten

• Groot. Veel inhoud
  • Goede verlichting
  • Veel ruimte

Minpunten

• Weinig plek voor flessen
  • 1,5 literflessen krap
  • Geen Home Connect kabel